Countdown - nog 11 dagen! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Pim en Ineke - WaarBenJij.nu Countdown - nog 11 dagen! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Pim en Ineke - WaarBenJij.nu

Countdown - nog 11 dagen!

Door: pimenineke

Blijf op de hoogte en volg Pim en Ineke

29 Mei 2012 | Nederland, Nijmegen

Elf dagen vanaf nu zitten we in een trein in Duitsland, net over de grens... Dan hebben we net in Arnhem nog de eerste overwinning van Oranje kunnen zien (hopelijk), een patatje kunnen eten en zijn we op de trein naar Moskou gestapt!

Het komt nu wel erg dichtbij ;-). We zijn bezig met de laatste voorbereidingen. Als het goed is, komt ons paspoort deze week retour. We moeten ons nog even verdiepen in de wereld van ebooks en ons reisschema updaten voor de achterblijvers. En nog een paar kleine dingen doen, komt goed.

In Moskou blijven we 1 dag, om dan door te reizen naar Jekaterinenburg, ofwel Ekaterinenburg of Jekateriabourg... waar we misschien ook wel weer een tv met oranje shirtjes erop vinden. En zoniet, dan maar niet, dan juichen of mopperen we wel als we de uitslag zien/horen. Daarna naar Krasnoyarsk - nog even opzoeken of dat daadwerkelijk al Siberië is... maar daarover de volgende keer meer!

• 29 Mei 2012 - 19:52

Marcel En Marlene:

Hey Pim en Ineke,
    Hééél veel plezier op reis! Geniet ervan!
    Groetjes m&m

• 29 Mei 2012 - 20:09

H De Leeuw:

Hallo Pim en Ineke
    Erg leuk wens jullie heel veel plezier en veel mooi weer.
    Groet Henk

• 29 Mei 2012 - 21:36

C&G:

Hoi Ineke & Pim
    11 dagen al?! Jee wat vliegt de tijd! Uiteraard gaan wij jullie verhalen op de voet volgen, we kijken uit naar jullie mooie verslagen van jullie ervaringen!
    Wij gaan jullie niet meer treffen voor vertrek;) dus dan maar via deze weg:
    HEEL VEEL REISPLEZIER GEWENST!!!!
    x

• 30 Mei 2012 - 06:43

Pientje:

Super!! Ben zoooo benieuwd of jullie het net zo leuk vinden als ik destijds!! Doe voorzichtig, laat geen russen messen in je bed verstoppen en geniet vooral!!! dikke kus xxxx

• 30 Mei 2012 - 07:17

Saskia:

NNNnatuuuuuuurlijk ga ik jullie volgen. Weet ik ook wat er aan die kant van de wereld gebeurt zonder dat ik er zelf geweest ben. Moi toch.
    Ik wens jullie veel plezier en suc-6 met alle voorbereidingen.
    sas

• 30 Mei 2012 - 07:55

Lien:

Super leuk idee. Ik word een trouwe lezer!

• 30 Mei 2012 - 08:48

Lena Aka Dezibel:

Looks amazing! Wens jullie heel veel geweldige momente en plezier op reis :) liefs lena

• 30 Mei 2012 - 14:46

Dineke:

Het ziet er heel spannend uit allemaal. Dat worden vele, vele uren in de trein, maar toch ook genoeg te zien tijdens elke stop. Hopen dat het paspoort echt op tijd komt.

• 30 Mei 2012 - 21:24

Theodoor Léonie T&M:

Hoi Ineke & Pim

Heel veel voorbereiding plezier nog!
    En heeeel veeeel plezier op jullie mooie lange reis. Dat jullie maar veel leuke dingen zien en meemaken.
    We zijn nu al benieuwd naar jullie eerste reisverslagen.

Groetjes Theodoor, Léonie
    Tijn & Mart

• 01 Juni 2012 - 12:53

Martine:

Spannend joh. Wordt vast een geweldige ervaring!

• 07 Juni 2012 - 21:56

Gisela En Matthee:

Hee Pim en Ineke,

nu nog maar 2 nachtjes voor jullie vertrek! Echt supergaaf en een hele goede reis toegewenst van ons.
    Geniet er van!!!

Groetjes

• 08 Juni 2012 - 12:54

Geer:

Spannend! Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Heel veel plezier!!
    Groeten